Toeren-door-portugal.reismee.nl

Sintra, de finale

Het viel gelukkig mee met de herrie gisteren. Tot ze vanmorgen om 8:00 wakker werden. Die mensen praten niet, die schreeuwen. De ontbijtmevrouw verontschuldigde zich voor haar, ze vond het heel erg voor ons. Vanmorgen zijn we na het ontbijt meteen doorgereden naar Sintra om de koffers te droppen en dan lekker naar het strand te gaan. Het is heel heet en alles is hier weer minimaal 10% nee ik heb het niet over de drank ;)

we waren hier natuurlijk veel te vroeg maar we hadden een strandtas gepakt dus we konden meteen weer door. In een dorp lekker koffie met een heerlijk pecanbroodje genomen. Wat boodschapjes gehaald voor lunch op het strand en alvast wat voor morgen. We hebben genoten aan het strand, het leek hawai wel, zulke hoge golven. Er waren dan ook heel veel surfers bezig wat heel leuk was om naar te kijken. Om 16:00 gingen we weer terug om van ons heerlijke oord te genieten. Het is een villa die gelegen is op een berg richting het moorse kasteel, het voelt erg luxe. Er zijn hier veel paleizen te bezoeken maar we hebben besloten dat we dat niet meer gaan doen, ook het moorse kasteel laten we voor wat het is. We hebben genoeg gezien en gedaan. Vandaag kijken of we alles weer terug in de koffer krijgen, het stadje nog een beetje door, misschien nog een stukje rijden. We zien wel. Om 15:00 gaan we in ieder geval richting het vliegveld om de auto terug te brengen.straks gaan we hier nog lekker ontbijten.

We zijn lekker in een heel mooi park wezen wandelen daarna bij Donna Maria nog maar een lekkere maaltijd gedaan. We zaten op het terras met een prachtig uitzicht lekker in de schaduw van de bomen, een mooie afsluiting van een mooie reis!

Margreet

Alvast een goede reis gewenst voor morgen! Het is mooi geweest.

Rob

Jeetje wat is dat allemaal snel gegaan zeg, maar jullie hebben er in iedergeval wel van genoten.
Geniet er nog maar even van en alvast een hele goede terug reis naar het prachtige Zwijndrecht.........

Manouk

Hee! Mooi hotel was dat laatste joh! Zag er heel luxe uit. Geniet nog even van de warmte :P Tot vanavond :)