Toeren-door-portugal.reismee.nl

Obidos

Vandaag zijn we naar Obidos gereden. Onderweg zijn we nog even vsn devroutevafgeweken om langs het strand te lopen, we reden vrij dicht langs de atl oceaan. Het lijkt hier een beetje op Marvao, iets groter misschien en veel toeristischer. Marvao ligt midden in een natuurreservaat bovenop een bergkam, dit ligt veel lager en ong 80 km van lissabon. Er kwamen zelfs bussen met schoolkinderen. Er is wel veel horeca en er zijn heeel veeel toeristenwinkeltjes. Maar toen we vanavond een gezellig terrasje zochten was het bijna overal uitgestorven. Vooral dagjesmensen dus. Het hotel is wel leuk, vlakbij de oude stadsmuur. We zitten nu lekker te chillen op het mooie terras met een portje van "Lis". we zijn op de muur geklommen om de zonsondergang te fotograferen, het was mooi maar het blijft moeilijk om het goed op een plaatje te krijgen. Ik moet nog een beetje meer expirimenteren met het toestel. Er komt net nog een groep israeliers binnen. Beetje luidruchtige types.

Paul

Nog 1 nachtje in Sintra en dan is er helaas weer een einde gekomen aan jullie vakantie :-(
We gaan de verhalen en foto's missen . . .
Goede reis terug!

Lieneke